237598
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP [wydawca].
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 125-128. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja finansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego w Katedrze Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej