241273
Book
In basket
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP [wydawca].
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 342 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 125-128. Indeks.
Funding information note
Publikacja finansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego w Katedrze Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again