237217
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Czujesz czasem, że tak naprawdę niewiele wiesz o własnym dziecku? Pytasz codziennie, jak mu poszło w szkole i co ciekawego się zdarzyło, ale dostajesz jedynie zdawkowe odpowiedzi? Nie martw się. Poradnik “Nie pytaj, jak było w szkole” pomoże konstruować rozmowy angażujące nawet najbardziej małomówne dziecko. Poznaj sztuczki, które wzmocnią Waszą relację! Krótkie odpowiedzi nie zawsze muszą oznaczać, że dziecko nie chce o czymś mówić. Często zdarza się, że dzień był tak intensywny, że opowiedzenie o wszystkim byłoby zbyt trudne. W efekcie dzieci, a czasem też dorośli, uciekają się do zdawkowych odpowiedzi. Dla pokonania tej bariery ważne jest, aby zrozumieć, jak formułować pytania otwierające drogę do wartościowej konwersacji. Z poradnika "Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów" dowiesz się, że wystarczy zaledwie kilka zmian, aby skuteczniej komunikować się z własnym dzieckiem. Zrozumiesz, jak niewiele potrzeba, aby zbudować z nim bliższą relację. Jednocześnie uświadomisz sobie, jak wspomagać Twoją pociechę w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych. Całość zamknięta w przystępnej formie, gdzie nie brakuje praktycznych porad i zadań. Wszystko to, aby pomóc Ci zbliżyć się do Twojego dziecka!
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Art of talking with children, 2022
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The art of talking with children" 2022.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [323]-[350].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla rodziców przedszkolaków i uczniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej