239032
Książka
W koszyku
Książka - poza szczegółową prezentacją wieloaspektowych zagadnień związanych z polubownym rozwiązywaniem sporów cywilnych, w tym gospodarczych, w drodze mediacji - stanowi również próbę skłonienia przedsiębiorców do spojrzenia na mediację jako uniwersalne narzędzie wspomagające na różnych płaszczyznach osiągnięcia sukcesu w biznesie. Autorzy zaproponowali Czytelnikom szersze spojrzenie na prowadzenie działalności gospodarczej również w kontekście nawiązywanej komunikacji, relacji i konstruktywnej współpracy, a nie jedynie konfliktu i sporu czy rozwiązywania ekonomicznych problemów opartych wyłącznie na stosunkach regulowanych prawem. Książka jest skierowana do szeroko rozumianego odbiorcy - mogą z niej korzystać przedsiębiorcy, mediatorzy i kandydaci na mediatorów, przedstawiciele zawodów prawniczych, aplikanci, ale także i osoby zainteresowane naukami społecznymi, w szczególności tematyką mediacji w biznesie. W kontekście tych adresatów książki, którzy są prawnikami, publikacja ta może stanowić istotną pomoc w poszerzeniu perspektyw zawodowych poprzez wzbogacenie zakresu świadczonych usług o mediację, w tym mediację w aspekcie biznesowym.[difin].
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Przyjęta nazwa autora: Adam Zygmunt Zienkiewicz.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 197-204.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla teoretyków i praktyków, a także studentów prawa i kierunków ekonomicznych.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej