239050
Książka
W koszyku
Kiedy przedstawiamy klientowi naszą ofertę, chcemy przekonać szefa do swojego pomysłu, próbujemy się odnaleźć w nowym zespole lub gdy pragniemy zabłysnąć na rozmowie kwalifikacyjnej albo zaimponować ukochanej osobie – zawsze staramy się pozyskać rozmówcę, zdobyć jego sympatię bądź akceptację. Co zrobić, by zjednać sobie ludzi i znaleźć z nimi wspólną płaszczyznę porozumienia? Jak mówić, by nas słuchano i rozumiano? Poradnik ten to kurs skutecznej komunikacji. Dowiesz się z niego, jak jasno i klarownie formułować wypowiedzi, dbając o ich treść i formę, jak przekazywać jednoznaczne komunikaty nie tylko za pomocą słów, ale także mowy ciała. W książce podpowiedziano, jak aktywnie słuchać i skupić się na rozmówcy, wykazując się empatią. Nauczysz się, jak zadbać o odpowiednią atmosferę rozmowy, właściwie rozpocząć i poprowadzić dyskusję i jak zwalczyć tremę przed rozmową. Bez względu na to, czy prowadzisz negocjacje czy miłą, swobodną pogawędkę, zawsze powinieneś pamiętać o tym, by budować mosty, a nie stawiać mury. źródło opisu: http://www.rm.com.pl/
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Begeistere und gewinne!, 2009
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej