239032
Książka
W koszyku
Autor omawia w książce następujące zagadnienia: - teorie przywództwa w kontekście internetowych platform społecznościowych, - pięć rodzajów internetowych platform społecznościowych w kontekście możliwych działań lidera: platformy otwartej treści, profesjonalne platformy społecznościowe, graficzne i filmowe platformy społecznościowe, mikroblogowe platformy społecznościowe oraz relacyjne platformy społecznościowe, - ograniczenia komunikacyjne, instytucjonalne, kulturowe, motywacyjne, informacyjne, kompetencyjne, emocjonalne, polityczne i etyczne przed jakimi staje przywódca, - wyniki badania użyteczności platform społecznościowych dla liderów, - wnioski dla praktyki przywództwa i zarządzania w erze cyfrowej. Liderzy w erze cyfrowej - choć muszą działać pod ogromną presją nowych wyzwań i w warunkach ograniczonego przywództwa - mogą dzięki wykorzystaniu platform społecznościowych sprostać tym wyzwaniom i efektywnie odgrywać swoje role przywódcze. [tekst i okładka : http://www.poltext.pl/b2224-przywodztwo-w-erze-cyfrowej.htm].
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera załączniki.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 173-200.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Akademię Leona Koźmińskiego
Uwaga dotycząca języka
Część załączników w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej