240859
Book
In basket
Książka przedstawia zjawisko cyberprzemocy – nowego, technologicznego oblicza agresji rówieśniczej. Autorki prezentują rezultaty obszernego programu badawczego o charakterze eksperymentalnym, w którym rejestrowano realne zachowania adolescentów: wysyłanie bądź usuwanie kompromitującej rówieśnika wiadomości. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują na znaczenie obecności świadków aktów cyberprzemocy, aktywizacji różnych form empatii: afektywnej i poznawczej, oraz osobistych doświadczeń z cyberprzemocą jako istotnych moderatorów w procesie elektronicznej agresji rówieśniczej online. [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=70195901790KS&itr=2]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 113-128.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski. Wydział Psychologii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again