241456
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Spreadable media creating value and meaning in a networked culture, 2013.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 457-488. Indeks.
Summary, etc.
"Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, autorzy mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Funding information note
Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again