239215
Książka
W koszyku
Autorka bada fenomen "potteromanii" z perspektywy wartości poznawczych, moralnych i estetycznych, które obecne są w serii powieści J.K. Rowling i świadczą o jej niedostrzeganym często przez oponentów potencjale edukacyjnym. W książce omówiona została tradycja literacka, z której wywodzi się Harry Potter, miejsce tegoż dzieła w dorobku gatunku, a także rodzaj dominujących w nim tendencji edukacyjnych, omówionych z uwzględnieniem najnowszych teorii socjologii literatury i komunikacji masowej oraz teorii wychowania. Szczegółowej analizie poddano również świat przedstawiony powieści, skupiając się na charakterystyce postaci jako głównych nośnikach wartości. Całość wzbogacono o indeks najważniejszych nazwisk i określeń, który pomoże wejść w czarodziejski świat Hogwartu wszystkim niewtajemniczonym "mugolom".
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091)Rowling J.K. (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) Rowling J.K. (1 egz.)
Strefa uwag:
O wartościach edukacyjnych w cyklu powieści "Harry Potter" J.K. Rowling
Uwaga ogólna
Pełna nazwa wydawnictwa w copyright.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 407-415.
Uwaga dotycząca finansowania
Książka dotowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks nazwisk.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej