Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(15)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(28)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(10)
Wyp. 121 (Żegańska)
(3)
Autor
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Holiday Ryan
(2)
Proctor Bob
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Castrounis Alex
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowski Marcin (marketing)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Krzemiński Tomasz
(1)
Lany Magdalena
(1)
Marr Bernard
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Oruba Norbert
(1)
Payne Tim
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Provost Foster
(1)
Provost Foster (1964- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Ładuch Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Aktorzy
(1)
Analitycy danych
(1)
Copywriterzy
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Sukces
(11)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorealizacja
(5)
Analiza danych
(3)
Media społecznościowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Cele życiowe
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kreatywność
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Stoicyzm
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Uczucia
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Argumentacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Dopamina
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Integracja pracowników
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kradzież dzieł sztuki
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kultura popularna
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie pozytywne
(1)
Negocjacje
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja
(1)
Perswazja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Opracowanie
(7)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kryminał
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(14)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja oparta na kompetencjach / Agnieszka Ciećwierz - Gliwice : Onepress, 2021. - 160 stron : ilustracje; 21 cm.
W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi – kluczowych według autorki – jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie – będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki – wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : o trudnej sztuce odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Financial Times Publishing - Pearson.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest rezultatem uważnego prześledzenia losów tysięcy najskuteczniejszych i najbardziej interesujących ludzi z całego świata. Dowiesz się z niej, jak wybitne jednostki radzą sobie z problemami, uwalniają własną kreatywność i działają pod ekstremalną presją. Poznasz też tajemnice sukcesu znanych osób: zestaw narzędzi konceptualnych, które ułatwią Ci rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i efektywne kształtowanie relacji z innymi. Szybko zauważysz u siebie wzrost kreatywności i odporności, tak bezcennej w niepewnych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo. Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne "nie" lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości. Autor książki, wieloletni kierownik projektów, mierzy się w niej właśnie z tą powszechną, choć może mało elegancką praktyką zarządzania projektami. To szczególne kompendium wiedzy, "projektowej czarnej magii", zawiera sprawdzone recepty dla kierowników projektów oraz kierowników organizacji IT, a także rady dotyczące tego, jak działać w krytycznych sytuacjach oraz jak unikać: niedoszacowania projektów w IT, opóźnień w ich realizacji, sporów wewnątrz zespołu projektowego, konfliktów z innymi project managerami, działami wdrożeniowymi, zespołem handlowym, niedomówień w relacjach z klientami, oddawania niedopracowanego produktu, wszelkiego rodzaju zagrożeń - od kar za opóźnienia po zerwanie kontraktu. "Autor podzielił się swoim dużym doświadczeniem w nadzorowaniu strategicznych projektów w międzynarodowych organizacjach. Zaskakuje znakomitą syntezą oceny skomplikowanych sytuacji oraz trafną analizą ich przyczyn, uwarunkowaną złożonością zaangażowanych stron, psychologią głównych aktorów, czasami sprzecznymi celami w organizacjach, a także różnie rozumianymi założeniami i zasadami niby oczywistymi dla wszystkich. Książka zawiera wiele case’ów z bogatej praktyki autora, co utrzymuje duże zainteresowanie w trakcie lektury, daje możliwość utożsamienia się z osobą decyzyjną zarządzającą dużymi projektami, zmienia perspektywę patrzenia i myślenia. Różne sytuacje i warianty rozwoju projektu oraz eskalacji sytuacji pozwalają zastanowić się nad mechanizmami i skutkami podejmowanych decyzji. Poruszane zagadnienia są niezwykle pragmatyczne i wszechstronne, pokazują wszystkie aspekty projektu - od jego genezy do zakończania. Książka nie jest teoretycznym kompendium o metodykach, ale bazuje na psychologii biznesu, emocjach oraz sprzeczności interesów - przez co jest niezwykle wartościowa. Po jej przeczytaniu czytelnik z pewnością zada sobie pytanie: czemu ciągle popełniamy tyle błędów, skoro zachowania i ich skutki są takie oczywiste i przewidywalne?"[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: "Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie". Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe. Są sytuacje, w których rozstanie z psychopatą nie jest realną opcją. Bo łączą nas więzi rodzinne, zawodowe albo towarzyskie. Wówczas nie ma innego wyjścia, jak nauczyć się radzić sobie z panem P. Żeby jednak było to możliwe, musimy umieć prawidłowo go rozpoznawać. A co, jeśli pan P. świetnie się kamufluje i potrafi skutecznie mylić tropy podczas testów psychologicznych i kwalifikacji? Na szczęście istnieje jeden niezawodny sposób: możemy go rozpoznać po narzędziach i technikach, które stosuje. Poznanie tych narzędzi, zrozumienie ich mechaniki i konstrukcji daje nam dodatkową broń: możemy stać się sprytniejsi niż pan P., a to najlepsza metoda, by się przed nim chronić. I temu właśnie poświęcona jest ta książka! [https://platon.com.pl/pl/psychopata-w-pracy-w-rodzinie-i-wsrod-znajomych-instrukcja-obslugi/produkt-1026356182]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Napoleon Hill's Guide to Achieving Your Goals : The Four Proven Principles of Success, 2023.
Filozofia Napoleona Hilla wciąż stanowi niedościgniony wzorzec dla każdego, kogo interesuje usłane sukcesami, spełnione życie, w którym urzeczywistniają się marzenia. Podejście Hilla koncentruje się przede wszystkim na inicjatywie osobistej, aktywnym działaniu i wyciąganiu lekcji z przeciwności losu. Autor pokazuje też, jak ważne jest stworzenie dla siebie intelektualnej grupy wsparcia. Dzięki zmianie podejścia i przyjęciu nowej filozofii dopniesz swego, niezależnie od tego, czy celem są pieniądze, władza, szczęście, czy rozwój duchowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Think and Grow Rich Action Pack, 1972.
Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł Zwalcz swoje słabości Zaplanuj swój sukces Zdobądź fortunę Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się, zdobywając i pomnażając bogactwo i szczęście, podczas gdy inni stoją w miejscu? Co daje jednym ogromną energię, a innych czyni nieudolnymi? Co sprawia, że jeden radzi sobie ze wszystkimi problemami, znajdując własną drogę, która bezpiecznie pozwala mu przejść przez burzliwe momenty w życiu i spełnić najistotniejsze marzenia, podczas gdy inny walczy i ponosi klęskę? Odpowiedź jest pozornie prosta -- tą tajemniczą siłą jest umiejętność myślenia i dążenia do sukcesu. Każdy z nas może zastosować ją w swoim życiu, jednak trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Teraz tajemnica tego, jak osiągnąć fortunę, leży w zasięgu Twojej ręki. Książka Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces to już klasyka literatury motywującej. Uważana jest za motor, który pchnął niezliczone rzesze ludzi w kierunku sławy i fortuny. Jej poprzednie edycje zmieniły życie milionów ludzi i zostawiły po sobie spuściznę sukcesu w osobach liderów w biznesie, rządzie i organizacjach obywatelskich oraz ogromnych majątkach stworzonych dzięki zawartym w niej radom. Przedstawia sprawdzoną i pewną metodę przezwyciężenia wszystkich przeszkód, zrealizowania każdej ambicji i osiągnięcia sukcesu. Pokazuje, jak ją stosować, i powoduje, że od razu zaczynasz działać. Potęga pragnienia i wiary w sukces Znaczenie wiedzy i wyobraźni Planowanie swojego rozwoju Sztuka wytrwałości Wykorzystywanie świadomości i podświadomości Pokonywanie przeszkód i obaw Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają olbrzymie fortuny i szczęście, a potem staniesz się jednym z nich. https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4875125/mysl-i-bogac-sie-jak-zrealizowac-ambicje-i-osiagnac-sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej